שריפת ענק סמוך לבני ברק: 35 אוטובוסים של 'דן' עלו באש

    בנצי ליזרוביץ 3 Comment on שריפת ענק סמוך לבני ברק: 35 אוטובוסים של 'דן' עלו באש
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שריפת ענק השתוללה הצהרים (שבת) במסוף 'דן' סמוך לקניון איילון ברמת גן על גבול לבני ברק. בשריפה עלו באש 35 אוטובוסים של החברה, כוחות גדולים של מכבי האש השתלטו עליה ואיש לא נפגע.

    נסיבות הדליקה טרם התבררו והם נחקרים על ידי המשטרה ומכבי האש, ייתכן שהשריפה החלה באחד האוטובוסים במסוף, וגם האפשרות של הצתה – נבדקת.

    כוחות כיבוי של תחנת בני ברק טיפלו בשריפה, אליהם הצטרפו 26 צוותי כיבוי מכלל תחנות מחוז דן סך הכל, 46 לוחמי אש השתתפו באירוע. כלל הכוחות פעלו במקום והושגה שליטה על האש.

    בדיקות זיהום אוויר שערכו כונני המשרד להגנת הסביבה סמוך לקניון איילון – נמצא ריכוז גבוה של חלקיקים נשימים וההמלצה לכוחות בשטח לפנות אזרחים מהאזור מחשש לבריאותם ולסגור את הפתחים לקניון למנוע כניסת אוויר מזוהם.

    קודם לכן המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות הבאים ברמת גן: אבא הלל, מבצע קדש, שטרית וששת הימים. בתוך כך, פונו ממוקד השריפה עשרות אוטובוסים שלא נפגעו כתוצאה מהתפשטות האש.

    מפקד מחוז דן בכיבוי אש, אורי שוב  סיפר כי "בשעה 15:52 התקבלה הודעה בתחנת כיבוי אש בני ברק על שריפת אוטובוס בחניון, למקום הגיעו מידית צוותים ראשונים שזיהו את הבעירה הגדולה".

    עוד הוא אמר כי "בסך הכל עבדו פה 25 צוותים לערך, הושגה שליטה. הנזק הוא כ-35 אוטובוסים של חברת 'דן' שעלו באש. פעלנו עם החברה למניעת התפשטות האש. הקמנו מיד לאחר מכן צוות חקירה משותף של משטרת ישראל כשהמשימה המרכזית היא להבין את נסיבות השריפה".

    מחברת דן נמסר כי "השריפה אחה״צ בחניון דן סמוך לקניון איילון פגעה ב-32 אוטובוסים, אין מפרקיים שנפגעו, ולא תהיה כל פגיעה בלו"ז הנסיעות והשירות של החברה הערב במוצאי השבת ומחר ביום ראשון. יו״ר דן שמואל רפאל והמנכ״ל עופר זילביגר הגיעו למקום מיד עם היוודע דבר השריפה ועודכנו על ידי כיבוי אש והמשטרה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה מה שקורה בעקבות חילול שבת. והמבינים יבינו….

    2. 1

      אולי התבטלה הגזירה ונשרפו רק האוטובוסים ולא האנשים